Kundundersökning för Hedemora Stadsbibliotek

Översiktsbild av Hedemora stadsbibliotek sett från takhöjd, bokhyllor fyllda med böcker i förgrunden och i bakgrunden den glasklädda entrén.

Bibliotekets uppdrag enligt bibliotekslagen är att verka för det demokratiska samhällets utveckling genom att bidra till kunskapsförmedling och fri åsiktsbildning samt främja litteraturens ställning. Vi vill med den här undersökningen veta vad du tycker om Hedemora stadsbibliotek och dess service samt utbud.

 

Undersökningen består av 13 frågor och ett kommentarsfält där du kan lämna dina synpunkter. Du kan svara på enkäten under veckorna 45-48, digitalt via länken nedan eller på plats i biblioteket. Dina svar är anonyma.

 

Resultatet kommer att finnas tillgängligt i slutet av året på www.hedemorabibliotek.se och genom anslag i biblioteket.


Kundundersökning 2021


Frågor kring undersökningen kan besvaras av

Gun-Marie Bergström, 0225-341 89, gun-marie.bergstrom@hedemora.se
Cecilia Broberg-Bro, 0225-345 43, cecilia.broberg-bro@hedemora.se

Information om hur Hedemora kommun behandlar dina personuppgifter och hur du tar tillvara på dina rättigheter enligt Dataskyddsförordningen (GDPR – General Data Protection) finns på Hedemora kommuns hemsida www.hedemora.se under Dataskydd. Du kan också kontakta kommunens kundtjänst tel. 0225-34 000.

Har du synpunkter på den här sidan, tar vi tacksamt emot dem.
Fyll i formuläret nedan och dina synpunkter skickas till ansvarig för sidan. Om du anger din e-postadress kan vi ge återkoppling annars kan vi tyvärr inte svara. 
Tack för att du hjälper oss att skapa en bättre webbplats.

Ditt namn:
  

Din e-postadress:
   

Din synpunkt:
  

 

Sida uppdaterad 2021-11-09